O power joge

systém, ktorý z klasickej jógy prevzal jednotlivé pozície, tzv. asány, ktoré sa striedajú plynule za sebou v dynamickom tempe; celé telo je súmerne posilňované, zaťažované, natiahnuté a uvoľnené vďaka unikátnej kombinácii fyzioterapeutických a strečingových metód; súmernosť spočíva v paralelnom posilnení jedného svalu a natiahnutí druhého svalu

power joga je úžasne návykové cvičenie, každý Váš posun Vás motivuje k ďalšiemu cvičeniu a k ďalšej práci na sebe samom; power znamená sila, preto si nemyslite, že sa pri cvičení nezapotíte, je dôležité dodržiavať pravidlo: dýchať, nerobiť nič cez bolesť, ale zároveň sa nešetriť

Joga

vyrovnáva svalové disbalancie a zlepšuje tonus, naťahuje a uvoľňuje svalstvo, tvaruje problémové partie, upravuje fungovanie vnútorných orgánov a procesov tela, odbúrava vplyv fyzických a psychických stresov

Dych a meditácia

zbavuje nás starých mýtov a rúca to, čo sa nám zdalo nerozbitné, pohlcujúce a presahujúce, oslobodzuje, uvoľňuje až zistíme, že stredobodom všetkého je ticho

Zdravotné upozornenia

Power joga je určená pre zdravé osoby, v prípade, že trpíte nejakým závažnejším ochorením, vždy konzultujte možnosť cvičenia so svojim ošetrujúcim lekárom. Power joga sa neodporúča pre ľudí trpiacich nasledovnými zdravotnými problémami:

  • Janka

  • Evka

    Pohyb som milovala od malička. Na základnej ma bavila atletika, volejbal, neskôr kalanetika, taebo, aerobic a fitness. Avšak nieco chýbalo. Hľadala som pohyb, kde plne koncentrujem dych, telo a myseľ a prepojím tieto tri veci do jedneho sústredeného pohybu. A tento pocit mi dala joga, práca s vlastným telom a koncentrácia na samú seba. Na jogu som začala chodiť k úžasnej, energickej a vždy usmiatej inštruktorke Mirke. Neskôr sa mojou inštruktorkou a mentorkou stala Janka. Joga ma naučila hlavne skludniť myseľ, uvoľniť sa, zastaviť sa, sústrediť sa na vlastné telo a svoj dych, na prítomnosť daného okamihu, ponoriť sa do seba a odpútať sa od všakovakých myšlienok, tešiť sa z maličkostí, z prítomnosti a nebrať život tak vážne. Pravidelné cvičenie jogy mi pomohlo napraviť rozhádzaný hormonálny systém, uvoľniť napätosť z tela a svalov. Stala som sa ohybnejšia a flexibilnejšia.Vďaka joge mám zdravý chrbát a silný stred, čo považujem za veľmi dôležité pre každodenné fungovanie, ale aj pre správnu činnosť vnútorných orgánov. Keď som otehotnela v roku 2015, jogy som sa nevzdala. Práve naopak, joga sa stala neoddeliteľnou súčasťou môjho tehotenstva. Cvičila som pravidelne 3-4x do týždňa a môžem povedať, že vďaka prenatálnej joge som mala pokojné a zdravé tehotenstvo, netrpela som rôznymi tehotenskými neduhmi ako sú boľavé a stuhnuté kríže alebo opuchnuté nohy. Preto som sa rozhodla ukázať aj ostatnými tehulkám ako si môžu spríjemneniť svoj čas s rastúcim bruškom a vychutnať si svoje meniace sa telo v zdraví a šťastí. Gravid joga mi pomohla sústrediť sa na svoj dych a predýchať meniace sa nálady a výkyvy hormónov. Bol to čas, ktorý som venovala svojmu meniacemu sa telu a drobcovi v brušku a dovolím si tvrdiť, že aj vďaka gravid joge mám dnes zdravé a šťastne dieťa, ktoré miluje pohyb takisto ako ja.

  • Erika

    Na začiatku som potrebovala doplnkový šport k fitness, thajskému boxu a aerobiku, potrebovala som spomaliť a niečo, co mi pomôže pri bolestiach chrbtice, uvoľniť svaly aj kĺby a odstráni psychické a fyzické vyčerpanie

Kde nás nájdete

Fončorda - budova MLADOSŤ

Družby 22

974 04 Banská Bystrica

Kontakt: +421 907 879 600

Email : cellarjanka@gmail.com

Partneri

Padaj.sk - tandemový zoskok Lukáš Čellár photography Krúčky k duze